godmorgon !

vaknade nyss så ett trött hej !
har inte bloggat sen i fredags tror jag dumt av mig men har haft fullt upp med massa, igår var jag i lkpg med familjen och köpte massa nya saker till mitt rum som jag kommer lägga upp en bild på när de är klart!
och idag ska jag nog va med amanda så ja hähä xd
vaknade tidigt imorse pågrund av att mina småbröder satt och byggde med lego så då gick jag ner till köket med dom och gjorde lite frukost till mamma och pappa duktigt ju? :)

dehär är typ de jag fick igår + en massa till ! men rummet är ganska stort så fick inte med allt på en bild , ciao!

Kommentarer
Postat av: fanny

fint :)

2011-04-11 @ 08:54:05
URL: http://fefffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0