här krävs de hårda tag!

förlåt för att jag verkligen inte bloggat sen typ i lördags?
jag har ju inte berättat att jag & amanda joggade/sprang/gick till ryvenäs! duktig va?  jaförfään :D
det kanske var en lång sträcka att börja med vi kanske skulle tagit barken eller vad säger du mandis?
idag har det varit en skoldag till , lika sämst som vanligt oxå massa läxor eller vi har inte fått några än eller ja matteläxan men jag gör den inte orkar inte har annat att tänka på. Ska även börja jobba hos morfar för att tjäna ihop lite money till en ny mobil eftersom att min syster kastade min andra trasiga i väggen ..ehum. jag laddar upp en bild på den jag ska spara till , nu ska jag göra mig i ordning och det betyder duscha! PUSS
wedigt sexigt med guld skal ju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0