hatar sånt här skit

idag hade jag tänkt att skriva om vänskap lr mobbning vad jag tkr om de.

jag hatar att se folk bli slagna eller att nån ger en elak kommentar .. jag hatar mobbning även att man inte vågar gå fram och säga till står man där och ber en sluta tyst i sitt egna huvud. Jag har en sån stor lust till att bara gå och fram och ge den som dummar sig en stor fet jävla bitch slash!
om de hade vare jag som blivit mobbad jag vet inte vad jag skulle göra men jag skulle inte stå ut att bli kallad saker hela tiden inte få höra något positivt alls och föräldrarna kan kanske inte alltid vara till stor hjälp eller dom kanske inte ens fattar hur det är dom tror nog att det är något litet tjafs som ordnar sig. tss säger jag bara. Folk som mobbar andra är så jävla oupfostrade! sköt ert eget istället alla är inte som du/ni
vissa folk blir omtyckta för att dom är bortskämda dom får mycket och blir coola för de dom har fina kläder och deras föräldrar är inte direkt fattiga de är dom som blir coola , varför fattar jag inte?  de är inte coolt att ha en ny dator en systemkamera eller en sprillans ny mobil de är bara skryt och slös med pengar dom som inte har fina kläder och deras föräldrar har inte bra ekonomi alls dom blir mobbade för hur dom ser ut och för att dom inte är så snygga . jag skriver de här för jag hatar folk som tror sig va så snygga . TÄNK !

Kommentarer
Postat av: FuckFace

julia... man blir inte alls mobbad för sina kläder?!? det e bara skitsnack... och man mobbas inte för att man har en dålig uppfrostran utan för att äns mamma/pappa stack när man var liten eller kanske för att äns föreldrar e knarkare/ alkolister och annat, inte för att man är bortskämd?!?! 2 helt olika saker, och jo visst man köper ju sin mobil bara för att skryta. Inte alls för att man kanske vill ha något lite bättre än odugliga skiten man redan har... låter som du är avis......................................................................................................

2011-02-25 @ 12:33:01
Postat av: verre

bra skrivit!

2011-02-25 @ 12:38:00
URL: http://kramamejnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0