sjukling -.-

eller ja det var jag för ett tag men nu är jag frisk igen ! mådde skit igår så jag gick och la mig vid halv nio och de ör ovanligt för mig trodde jag skulle spy så jag satt mig vid toan och somna ! fast i en kvart bara tror jag för sen gick jag in och la mig i min säng för att sova men de gick ju inte så jag låg vaken till 4 och sen somna jag och vid 7 kom mamma och väckte mig och då skrek jag lite för mkt på henne att jag inte mådde bra så hon ringde till skolan . sen var hon så gullig så hon gjorde smoothie och två rostade mackor till mig muums! resten av dagen så tittade bara jag på film :D
men i morgon blir de skola för mig !
nu ska jag ringa amanda hejdå.
+ en bild idag som kan liva upp inlägget lite ful -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0