sorgligt nog..

så gick alice bort den 10/10 -2009 & igår fyllde hon 90 år .. älskar dig !
annars så kom min saknade storebror robin och hälsa på oss igår det var jätte länge sen jag träffade honom och jag blev såå glad , han stannade till ungefär tolv för vi såg på film & jag vad säger man? as kul iaf.
jag var med amanda till hennes pappas innebandyträning och de va ju kul haha vi fick lite skäll av några sura tanter som bastade och då tkt jag och amanda att vi ville busa lite så vi sköt en innebandy boll på bastudörren och sprang iväg , sen när vi gick in igen ; var de ni som sköt en innebandy boll på dörren?
amanda; nae?
tant nmr 1 ; det bara dåna jag trodde vi skulle få hjärtattack
amanda; nej vi har nt skjutit någon boll .
tanten går in och snackar skit om oss HAHA
de va min kväll oh vi kom hem typ vid 8 och då var jag med felicia !
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0