svar på ett par frågor !

Postat av fanny:

1.hur många bloggläsare har du varje dag?
2.vad gör dig lycklig?
3.vem/vilka får dig att må bra?
4.vad gör dig arg?
5.vilka betyder mest för dig?
6.vad tycker du om mig, helt ärligt?
puss!
svar på fråga 1 ; jag har ung. 4 stycken läsare per dag
svar på fråga 2 ; Att jag har så fucking underbara kompisar !
svar på fråga 3 ; Hela min familj , mina kompisar , ni tjejer !
svar på fråga 4 ; Mina föräldrar ibland och vissa människor i klassen -.-
svar på fråga 5; Ni tjejer som alltid ställer upp för mig !
svar på fråga 6 ; Fanny , du är så himmla underbar ! du är en fantastisk vän under tiderna vi vare osams har jag velat dött hur kunde jag göra så?  älskar dig otroligt mkt ska du veta ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0