onsdagsinlägg

hejsan alla , !
känner mig jätte social idag wihoo . kanske
nej men har faktiskt pluggat till kemin imorgon så jag kan alla beteckningarna , duktigt ju? för att va gjort av mig så ja :)
felicia kom efter halv sex så vi satt vid datan en stund sen drog vi för att möta linus vid blomberg så drog vi oss neråt till gårn . riktigt kul faktiskt vi körde innebandy och typ alla slog omkull för att de va stora islager på gatan ;o
de va kul att se andra ramla men inte så kul när man själv slog omkull iaf inte för mig slog i armbågen typ 60 ggr av dom 100 ggr jag ramla (a)
kanske inte va sådär jätte social men ska iaf gå och lägga mig nu mamma får nästan dra mig ur sängen & de är inte roligt hahaxd hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0