dagarna stegar sig sakta fram.

hej har nyss vare i gamleby och tittat på lite tapeter som kan tänkas att ha i mitt nya rum , dom jag tyckte ni skulle välja blev de inget av.. de va nog en som va ganska så lik och de va nmr 5 men inte jättelik tänk er den i beige . tror ni de blir bra ?
ganska långtråkigt att gå runt i den där tapetaffären och glo -.- jävligt varmt oxå men jag blev bara glad över att få komma ut i stort sett :D
jag var ganska trött idag och förbannad på mamma & pappa , vf just jag? jag ska alltid bli drabbad & få skäll hade lust att bara gå ner och bara ja göra något men skitsamma  jag har  ju mina fina flickor  och dom gör ju så att jag mår bra dom stunderna man får prata ut med dom men de blir inte alls många gånger men dom ynka ggr gör mig helhjärtad ♥
men ska ut och gå en sväng bara få mina idiot tankar att försvinna . du vet puts väck
this is not a dream its a nightmare
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0