lördagen var bäst !

orka inte göra nått inlägg igår kväll för klockan var efter halv tolv när jag kom hem och var så förbannat trött men lördagen var så jävla bra aså vi firade ju fanny för hon fyllde ju fjorton i fredags och de måste ju firas så vi gjorde en liten överraskningsfest hihi (a) de va jag, julianilsson ,fanny, amanda och malin ! <3
vi hade kul hela kvällen och busa och sjöng och titta film de så man hade ont i halsen efter :D
jag tog några kort med fannys nikon när dom skulle spränga ballonger mot varandra som va så kul eftersom att ballongen nt smällde dålig humör vi hade jag vet :D
''jagha vem bryr sig?! '' HAHA fyfan turk språk aså ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0