how could you?

sitter hemma i värmen och ska snart på kalas så jag går upp oh duschar snart sen lockar jag håret och de kanske blir en bild på de , senare ikv kanske jag är med sötan & sötis , fanny och felicia med andra ord hehe
solen har tage lite på en iaf kan ju inte gå runt som en vitlök i sommar usch nej!
igår var jag som sagt med fanny och felicia och vi va ute oså badade och drog hem till fanny vid halv fem och dunka musik oh pratade oså , sen drog vi uppåt mot mig där vi åt grillat och myste i solen innan vi drog hem till fanny för att hon  skulle duscha så jag satt och tittade på scooby doo, haha sen så tittade vi på criminal minds och wallander vid halv tio sen vid typ tio i tio drog vi upp till gårn . älskar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: FANNY

<3

2011-06-05 @ 13:40:24
URL: http://fefffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0