i can be your superman

hallååååååååå lite damp jao
har jätte tråkigt så sitter och väntar på att filmen om eminem ''8mile'' ska laddas klart
idag fick jag även veta att jag har g- i tyska och g i geografi hatar verkligen tyska men i höst får väll jag göra det bästa av det , förhoppningsvis.
imorgon är de oxå en efterlängtad fredag så som dom alla andra fredagarna har varit och den ska jag spendera med fääänny och vi ska ha det aaasnajs!
har varit ute nu en stund men vädret är ju inte så speciellt fint så det sket sig sitter nog hellre inne och smaskar i mig lite chokladglass samtidigt som jag kommer somna framför cartoon network :)
de får bli en bild idag ser helt fucking drogad ut på dom andra, ehehe

/ julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0