halloj !

idag har jag haft match klockan tio på morgonen och vi var ju tvugna att gå upp typ sju för att vi skulle samlas kvart över åtta , iaf så åkte bea,amanda,wilma med mig och vi hade disco ibilen och snacka , och ja sen så kom vi äntligen till västervik och värmde upp och förlorade med 7-2 men inget som jag bryr mig om vinst är inte allt bara bra sammarbeta och lagspel
sen stannade vi och åt på corner och jag var akut kissnödig men bea lät mig inte gå på toa så fick sitta och hålla mig men tillslut så sprang jag till toan :D
på hemvägen så somnade wilma&bea och då ville jag va elak och tog lite bilder på sömntutarna men dom lägger jag inte ut då är jag elak :(
aja ska ha ångest över vad jag ska göra?
hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0