uppdatering från min fredag !

hellu ! kom nyss hem & har hunnit med en dusch , var ju i edsbruk och spelade lite innebandy med amanda vi käkade godis och snackade och körde med gubbarna och jag trodde de skulle bli kul , men nej och sen var de nån som fick mig att må dåligt som spelade i laget så kunde inte spela . fyfan
imorgon peppar jag för en hemma match med flickorna ! mamma och pappa åker in till stan och köper golv till mitt nya rum och jag lovar att när de är klart så ska ni få en bild , en webbcam bild eftersom att jag inte har nån förbannad systemkamera ! men ska fortsätta med mitt spotifylyssnande och chilla ! kanske blir lite geografi plugg oxå om jag orkar är helt slut verkligen. hejdå ♥
when i die will i go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0