badtisdag, check!

vilket shteckväder är de enda jag får ur mig , solat med linn och felicia sen drog vi till jonsäng och bada , eller ah felicia tiggde till lite skjuts så kim knuvbo åkte förbi oh stanna och fråga var vi skulle , han var ju påväg åt samma håll så de va ju ingen tvekan om att vi skulle med ehehe ibland skrämmer faktiskt folk mig ur vettet av en viss anledning men dagen var iaf kalasbra!
en glass drog jag till med oxå gud så sugen man blir när solen bara tittar fram , så ah ingen tvekan
imorgon är de sista skoldagen för den här veckan sen är vi lediga najsiiiiiiiiiiiigt
ska nog va med felicia och bada igen kanske mamma sa att de skulle åska men de är ju sånt som märks
nu ska jag gå och lägga mig efter att ha kommit hem , duschat , ätit , lyssnat musik så gonatt på er :)
jag bad aldrig om att du skulle älska mig men du kunde väll ändå försöka ? som jag gjorde jag tog alla mina krafter på dig , men fick inget tillbaka inte ens värt att försöka en gång till .

Kommentarer
Postat av: felicia

vaddå tiggde ? ;)

jag hoppade ju in bara (Y) <3

2011-05-31 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0