måndagsmys..

...med felicia , jajamensan!
sitter och käkar chips och ``försöker´´ ladda ner en mrbean film eheh.
som sagt så är de ju studiedag imorgon så jag slaggar hos felicia , klicka här för att komma till hennes blogg
jag kom nyss med förslaget att vi skulle ha uppesittarnatt men de får vi ju se vad det blir med den saken eftersom att jag redan är jävligt trött.
bilder sen den 22maj 2011;
 ah sovgott, dom bilderna på felicia är tagna av mig & tvärtom alltså att felicia tage bilderna på mig för er som är lite mongo HEHE :)

Kommentarer
Postat av: felicia

julia du tar bort bilderna på mig med det samma !



puss på dig sötis <3

2011-05-23 @ 23:14:17
URL: http://lizzaplutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0